Poți reclama bunurile achiziționate de la Sunnysoft în cazul unui defect de fabricație într-unul din următoarele cazuri:
Poți depune reclamația prin intermediul formularului după ce te conectezi în contul de utilizator.
După depunerea unei reclamații, va fi generat un număr pentru a marca bunurile defecte și apoi îl veți trimite prin poștă sau îl veți introduce la magazinul nostru.
Ambalați cu grijă produsele, atașați o notă explicativă cu descrierea defectului, o copie a bonului fiscal și datele dvs. de contact.
Pentru o procesare mai rapidă, îți recomandăm să efectuezi o reclamație online.
Packeta Romania s.r.l.returnați produsele fără întârziere, în termen de 14 zile de la data rezilierii prezentului contract, sau predați-le la:
Packeta Romania s.r.l.
93921935
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
România
Unele dintre produsele din gama noastră nu pot fi returnate în termen de 14 zile, de exemplu, din motive de igienă. Vă rugăm să nu trimiteți aceste produse.
Pentru o procesare mai rapidă, vă rugăm să anexați formularul completat de retragere din contract, care poate fi descărcat în formatul PDF a MS WORD.
Rugăm clienții să împacheteze produsele și ambalajul original (cutie, pungă) într-un alt ambalaj (cutie, etc.), care va fi folosit ca și ambalaj pentru transport. Ambalajul original al produselor (inclusiv cutiile de carton maro, de exemplu pentru baterii sau accesorii pentru aspirator) nu sunt indicate ca și ambalaj pentru transport. Prin urmare, vă rugăm să nu scrieți sau să lipiți, de exemplu, etichete de adresă pe ambalajele originale ale produselor. Vă mulțumim pentru înțelegere.