Despre achiziție - Cum să cumperi de la Sunnysoft

Pe scurt, cum să cumpărați la Sunnysoft

  • Vă înregistrați ca persoană fizică sau juridică. Dacă este necesar, completați adresa de livrare și datele de contact. În cazul unei companii, completați adresa de facturare cu numărul de înregistrare și numărul de TVA.
  • Vă veți autentifica folosind e-mailul și parola (unii clienți pot avea un nume de autentificare diferit de cel din e-mail). Dacă nu doriți să vă înregistrați, puteți completa detaliile comenzii dvs. o singură dată la finalizarea comenzii.
  • Selectați produsele pe care doriți să le cumpărați prin căutare sau în categoriile din meniu. Utilizați butonul koupit pentru a adăuga produse individuale în coșul dumneavoastră.
  • Înainte de a vă trimite comanda, puteți verifica numărul de articole din coș, apoi puteți seta adresa de livrare și puteți alege între metodele de plată, de expediere sau de colectare și detaliile de contact. De la Checkout puteți trimite comanda.
  • Vă vom anunța prin e-mail când comanda dvs. a fost primită și când comanda dvs. a fost expediată.
  • În cazul în care comanda dvs. nu este procesată la timp, vă vom contacta telefonic pentru a face demersuri.

Vă dorim o achiziție plăcută de la Sunnysoft.

Plata comenzii în avans

  • Dacă alegeți opțiunea de plată în avans în momentul comenzii (de obicei, costul poștal mai mic), vom aștepta să vă expediem comanda cu amănuntul până când plata va fi creditată în contul nostru.
  • Pentru a efectua plata în valoare totală, inclusiv transportul și TVA, vă rugăm să utilizați:
    Cont bancar Sunnysoft nr.
  • Pentru a identifica plata, adăugați numărul comenzi la detaliile de plată .
  • În cazul în care doriți să primiți o factură proformă prin e-mail înainte de plată (de obicei, la cererea departamentului de contabilitate), vă vom trimite această factură, la cerere, prin e-mail la adresa info@sunnysoft.ro.
  • După trimiterea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii, împreună cu informațiile de plată. Numărul comenzii dvs. va fi afișat după ce finalizați comanda și este inclus în mesajul de e-mail trimis.

Plata comenzii la ridicarea personală

Master Card Maestro Visa Visa Electron

Termene de livrare

În cazul în care produsele comandate se află în stoc în eShop, ne angajăm să livrăm comanda la transportator IMEDIAT* sau în termen de 24 de ore* de la comanda sau de la achitarea plății.

*) Comenzile primite înainte de ora 14.00 sunt expediate în aceeași zi lucrătoare, iar comenzile primite după ora 14.00 sunt expediate în aceeași zi sau în ziua următoare. Termenul de livrare poate fi prelungit din cauza unor circumstanțe care nu sunt cauzate de vânzător (de exemplu, clientul nu a fost prezent la adresa de livrare, a fost lăsată o notificare).

În cazul în care vânzătorul nu poate expedia produsele către client în termen de 30 de zile calendaristice de la data comenzii, vânzătorul se angajează să returneze toate costurile suportate de client pentru comanda curentă în contul bancar al clientului, fără întârzieri nejustificate.

Contactarea clientului

Personalul nostru va folosi informațiile pe care le-ați furnizat atunci când v-ați înregistrat sau ați plasat comanda pentru a vă contacta. Aceasta se face, de obicei, prin e-mail, mesaj text sau prin apelarea numărului de telefon furnizat. Puteți utiliza un număr de fax pentru a face schimb de documente dacă nu aveți opțiunea de a trimite documentul în format electronic în format PDF / JPEG / TIFF / Word ca atașament într-un e-mail.

După ce comanda a fost trimisă:

  • veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării comenzii dvs.,
  • în cazul în care avem nevoie să comunicăm despre conținutul comenzii, vă vom suna, vă vom trimite un e-mail sau vă vom trimite un SMS cu informații despre comandă.,
  • vă vom trimite informații despre expediere și despre transportatorul utilizat în momentul trimiterii coletului..

Toate rapoartele includ detalii de contact pentru personalul nostru.

Sortiment

Pe magazinul online puteți naviga în cadrul categoriilor în care sunt împărțite produsele oferite. Puteți trece de la o categorie la alta în meniul principal din partea stângă a magazinului.

Dacă sunteți în căutarea unui anumit computer sau accesoriu, profitați de căutarea din partea stângă sus a magazinului. Exemple de utilizare a căutării:

În căutare deLa "Căutare" introduceți
Husă Krusell pentru Diamond 2"krusell diamond 2"
Suport HTC fără încărcător"suport pasiv htc"
Folie pentru HTC HD2"hd2 folii"
Husă pentru Nokia 6500"carcasă 6500"(nebo použijte funkci pro hledání příslušenství v hlavním menu)
Suport HTC"Locașul -hct"
Accesorii pentru HTC Desire"desire"